Wednesday, February 26, 2014

Kurus


Harini aku balik rumah.

Mak tanya kenapa kurus sangat?

Ayah pulak tanya demam ke ni badan susut je?

Bila update kat tuiter kawan-kawan pun cakap memang aku nampak kurus sangat baru-baru ni.

Baru-baru ni memang aku stress sikit dan emosi tak stabil. Asik nak nangis je. Selera makan pun takde sangat.

Aku pelik jugak.

Baru je dua tiga hari emosi tak stabil berat badan aku dah turun mendadak.

Lemak-lemak aku keluar skali dengan air mata yang keluar tu ke?

Sebenarnya dah lama dah pelik dengan benda ni.

Aku kalau lepas menangis berat mesti lepas tu aku rasa badan aku dah kurus, ringan dan takde energy.

Aku cite kat rumet pasal ni.

Dia kata wahh untunglah kau kalau nak turun berat badan kau nangis je la. haha

Tapi aku risau. Aku ni dahla cengeng suka nangis. Jadi nanti apa je yang tinggal.

Aku taknak jadi jerangkung woi. T.T


No comments: