Saturday, July 2, 2011

jom berangan!

Disebabkan saya bosan yang terlampau amat jadi sepanjang masa dihabiskan dengan berangan. Jadi kali ni nak ajak korang berangan sama2 jugak. hihi

kalau semua ni jadi kenyataan memang sangat happy dan bersyukur.

kepada bakal suami saya nanti,mari saya bagitahu kengininan yang tidak seberapa ini. hikhikhik
( tak seberapa lah sangat, lepas baca ni confirm takde orang mahu menjadi sang suami.TT)

ok,tidak mahu membuang masa mari kita mulakan..






1. menunaikan umrah bersama suami.

ini memang impian saya untuk mengerjakankan umrah bersama setelah berkahwin nanti sekaligus dengan berbulan madu. (hoi! gatal gila dah pikir pasal kahwin!)hehe









2. Holiday ke Paris

malu nak taip honeymoon jadi gantikan dengan word holiday. hehe









3. bermain di Hong Kong disneyland!


ini sememangnya impian sejak kecil. seronoknyaa! (again, saya sorang je yang excited terlebih)








4. Menghirup udara segar di Bukit Tinggi



Tak dapat yang atas-atas tadi pun takpe tapi yang ni saya memang berharap sangat.




kenapa saya hendak melakukan semua ini dengan sang suami adalah kerana haruslah ada peneman semasa pergi berjalan2 ditempat yang jauh begitu kan, jadi jika ada sang suami yang berjantina lelaki semestinya berasa amatlah secure dan boleh melindungi diri saya dari orang2 jahat. (alasan semata-mata padahal sudah berangan mahu berkahwin! =.=' )


confirm lepas ni semua orang teragak2 mahu menjadikan saya calon isteri bukan. TT .. Takpe, ini cuma angan2 sahaja, kalau tak dapat pon takpe. (tetapi masih kuat berharap. haha. keji)


till then..



take care people!

p/s: thanks a lot kepada follower2 yang sudi follow blog picisan saya ni. =)

No comments: